Old Wheels Bergslagen

Alla inlägg under juni 2009

Av Ungdomsansvarig - 28 juni 2009 21:21

På senaste mötet som vi hade beslutades det att ännu en skulle bli ungdomsansvarig tillsammans med mig, Jessica Andersson.


Dessutom beslutades det att även hon skulle vara med och blogga, så vi får fart på denna sida någon gång.


Ett litet tips vi fick var att lägga in olika länkar om hur man gör en tidsenlig frisyr osv. Så förhoppningsvis kommer ni att få se mer av detta här framöver.


Vill önska er alla en trevlig sommar!


Av Ungdomsansvarig - 28 juni 2009 21:13

Fick en lite fin kommentar på mitt senaste inlägg. 


"Och vad menar du med att det har varit dålig information? Allt står ju i kalendern och rulltexten på första sidan.. Men bloggen verkar ju inte direkt fungera heller då det är väldigt lite skrivet och väldigt sällan... Så klaga inte på andra om men själv inte gör det bättre..."


Jag vet inte riktigt hur denna person har vridigt och vändit på det jag skrivit, men det jag menade med dålig information var att jag har varit dålig på att uppdatera samt att skriva i bloggen.

Vem det än är som har skrivit detta, så vill jag bara tala om att det var jag som hade varit dålig på att informera om allt.


Hur som hellst, du får säga som du vill, men det är inte alls så som du har läst det. 


//Lyllan

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om utseeandet på nya hemsidan?
 Snyggt!
 Nja, inte min stil
 Usch!
 Fint men inte jätte fint
 Grymt!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards