Old Wheels Bergslagen

Alla inlägg under oktober 2008

Av Ungdomsansvarig - 8 oktober 2008 17:19

Nu ska jag skriva något som ingen annan vet och som endast står här för tillfället.


Angående discot som nu har blivit till ett utdraget projekt så ringde jag killen som höll i IOGT-NTO discona, och han vart glad att jag ringde och tyckte att det va en bra ideé. Så jag har bjudit in honom till nästa styrelsemöte, och han skulle ta med sig DJ dit. Så nu har iallafall de projektet kommit ett steg närmare sitt slutgilltiga resultat.


Man kanske också skulle nämna något om Söndagsträffen som ägde rum i söndags. Det va tänkt att vi skulle ta en fika på Fagers, men det va stängt, så vi knallade över till Annsans istället. Det va inte många medlemmar med, men trevligt hade vi iallafall.



Av Ungdomsansvarig - 1 oktober 2008 09:42

Nu är marken över och många av er va säkert ute och luftade benen.

På Söndagen hade vi parkering vid Kopparbergsskolan och vi fick ihop 6360 kr, inte illa tycker jag iallafall. Dessutom fick vi någon ny medlem med i klubben.


Tack så mycket till dom som va där.


Angående det där discot, Marine va snabbare än mig att prata med killen som håller i det där och han tyckte att det var en bra ideè, så nu återstår det för mig att ta reda på när nästa möte är så jag kan bjuda in honom och snacka med honom om det.


Kör lungt tills nästa gång! ;)


Presentation

Omröstning

Vad tycker du om utseeandet på nya hemsidan?
 Snyggt!
 Nja, inte min stil
 Usch!
 Fint men inte jätte fint
 Grymt!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards